3 клас


3 клас
(індивідуальне навчання)
Безпечні літні канікули

Правила безпеки на літніх канікулах






25.05 – 29.05

Англійська мова

26.05
Тема: Узагальнення знань за 2 семестр.
Повторити вивчений лексичний і граматичний
матеріал за 2 семестр.

29.05
Тема: Узагальнення лексичних і граматичних знань за рік.




18.05. – 22.05.

Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Матема-тика
Повторення ділення з остачею. Назви чисел у частинах.


Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач.

Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею.
С. 169-170, №1123,1126,1131 – усно, №1124-1125,1128-1130 – письмово.

С.170-171, №1132-1136 – письмово, №1137-1139 – усно.


С.171-172, №1140-1147 – опрацювати.
Укр. мова
Що ми знаємо про будову слова. Виконання навчальних і контрольних завдань.

Розвиток мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули».
С.165-166, впр.397 – усно, 398 - письмово.


С. 165, впр.396 – розглянути малюнки та виконати завдання.
Літерат. читання
Опрацювання творів із «Хрестоматії». Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (скорочено).

Повтори  і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ гумористичних творів».
Прочитати твір із «Хрестоматії», охарактеризувати головного героя.


С.173 – відповідати на запитання за розділом.


Природознавство
Як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм.
«Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини)
С.168-169  – дати відповіді на запитання;
висловити свої думки про найцінніший дар природи.


Англійська мова

19.05

Тема: Контроль  читання.


Пройти тестування https://vseosvita.ua/test/start/dgh989

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk



22.05

Тема: Контроль письма.


Test in writing 3rd form II Term
1.  Divide the nouns from the box into 3 columns. (Розділіть іменники з таблички на 3 колонки) 4 points
Banana apple fruit water carrot onion sugar milk lemon tomato egg tea
Orange coffee salad vegetable juice bread salt soup
a
an
some




2.  Make up 6 sentences. (Складіть 6 речень) 3 points
I                                                                                in England.
We                                                                            in the mountains.
My friend and I                        was                         at home.
My father                                were                       in the hotel.
They                                                                          in the zoo.
She                                                                            at school.

3.Make up negative sentences. (Утворіть заперечувальні речення за зразком) 3 points
Example: I wanted to be a doctor.
                I didn’t want to be a doctor.
1)I phoned my friend yesterday.
2) We watched a cartoon last evening.
3) Ron worked in his office last Saturday.
4) Paul walked in the park last weekend.
5) They played computer games yesterday.
6) You lived in London last year.
4. Write the Past Simple of these irregular verbs. (Напішіть минулий час поданих неправильних дієслів) 2 points
Go –
See –
Come –
Learn –
Do –
Have -
Write –
Blow –
Bring –
Buy –
Take –
Make -

5. Make up the months of the year. (Складіть назви місяців року)
3 points
chmar                                            lyju
mbernove                                      mberdece
berocto                                         gustau
neju                                               nuaryja
yma                                               rilap
ruaryfeb                                       tembersep
6. Make up 6 sentences. (Складіть 6 речень) 3 points
I                                                        travel.
You                       shall                     visit grandparents.
He                        will                       go to the seaside.
She                       will not                go to the camp.
We                                                   go to the river.
They                                                go to the mountains.










12.05. – 15.05.
Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Матема-тика
Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число.

Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число . Розв’язування задач.

Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число.
С. 166-167, №1095-1097,1099 – усно,№1098,1101-1102,1104-1106 – письмово.

С.167-168,  №1107,1109-1111, 1113 – письмово, №1108,1114 – усно.

С.168-169, №1115-1117 – усно, №1118-1121 – письмово.
Укр. мова
Контрольна робота: диктант «Сонячний дощик».

Повторення вивченого про про текст, речення. Виконання навчальних і контрольних завдань.
 Послухати і написати диктант – https://www.youtube.com/watch?v=KTRbjnI2ihw.
С.164-165, виконати вправи – 394-395.
Літерат. читання
Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники». Читання в особах.

Творчість Астрід Лінгрен. «Малий Карлсон, що живе на даху» (уривок).
С. 166-168 – виразно читати в особах.


С.169-172 – прочитати, відповідати на запитання.


Природознавство
Твоє здоров’я. Правила здорового способу життя.
С.165-167  – читати, скласти декілька правил здорового способу життя; відео –


Англійська мова

12.05
Тема: Контроль навичок читання.


Пройти тестування https://vseosvita.ua/test/start/dgh989

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk

15.05
Тема: Контроль  аудіювання.


Виконай тестування

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk





04.05 – 08.05
Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Математика
Ділення з остачею. Співвідношення між остачею і дільником. Розв’язування задач.


Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування нерівностей і задач.

Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв’язування задач.
С. 160, №1058,1065 – усно, 1057,1059-1062 – письмово; переглянути відео -https://www.youtube.com/watch?v=S1frISQhB9o.
С.161-162, №1066-1068,1077 – усно, №1070,1071,1074-1076 – письмово.


С.163-164, №1083-1094 - опрацювати.
Українська мова
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень.

Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово.
С.159-160, впр.379,382,384 – усно,  380,381,383 – письмово.


С. 161-163, впр.386-392 – опрацювати.
Літературне читання
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ прози».

Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко «Ось такий у мене ніс».

Позакласне читання. Веселі вірші Грицька Бойка.
С. 161 – відповідати на запитання за опрацьованим розділом.

С. 163-166 – виразно читати твір.



Читати гумористичні вірші Грицька Бойка - https://xn--80aaukc.xn--j1amh/smishinki_veselinki.html.
Природознавство
Про що повідомляють органи чуття? Гігієна органів чуття.
С.163-164  – прочитати, відповідати на запитання; переглянути відео – https://www.youtube.com/watch?v=8sDRlZpaea4.
Англійська мова

05.05
Тема: Spring is here, summer will come!

ВІДЕОУРОК  дивитися та повторяти https://www.youtube.com/watch?v=JAu-EkoDM3A&t=103s

Підручник с.121 впр.3 письмово

Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/will-abo-shall-353006.html


08.05

Тема: Spring is here, summer will come!

Підручник с.123 слухай та повторюй https://drive.google.com/file/d/0B0XnOMNiJ4qZTEFqUTFfQmhYMWc/view?usp=sharing

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk

WB виконувати всі посильні вправи згідно теми уроку.




27.04 – 30.04
Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Матема-тика
Ділення трицифрового числа на двоцифрове виду шляхом випробовування. Розв’язування задач.

Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач та нерівностей.

Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач.
С. 155-156, №1026-1035 – опрацювати.


С.156-157,  №1036-1039, 1044 – письмово, №1040-1043 – усно.

С.158-159, №1046-1049, 1051 – усно, №1050,1053,1055,1056 – письмово.
Укр. мова
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію.

Написання не з дієсловами.
Розвиток мовлення. Складання привітання до Дня матері.
С. 154-155, впр.369 – усно, впр.368,370,371 – письмово.


С.156-158, впр.372-378 – опрацювати.
Літерат. читання
Позакласне читання. Повість Я. Стельмаха «Найкращий намет» (уривки).
Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. О. Буцень «Айстри».

Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (уривки).
https://www.youtube.com/watch?v=0ce8LLvw1vQ слухати аудіо запис уривків повісті.
С. 156-157 – читати, переказувати оповідання.

С.158-161 – прочитати, відповідати на запитання.


Природознавство
Яке значення має кровообіг? Кровоносна система.
Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри.
С.157-162  – читати, давати відповіді на запитання; відео –


28.04 Англійська мова

Тема: Свята. Великдень. Введення нових лексичних одиниць: Christ, hot cross bun, Easter, people.

Підручник с. 118 слухай та повторюй
с.118 читати, перекладати
Підручник с.119 впр. 3,4 письмово
Слухай та повторюй
WB с.60 виконувати всі посильні вправи.


21.04 - 24.04
Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Математика
Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника.

Частини. Позначення частин числа цифрами. Складання і розв’язування задачі за коротким записом.


Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь.
С. 151-152, №1003,1006 – усно, 999-1001,1005 – письмово.


С.152-153,  №1007,1009,1010 – усно, №1008,1012,1014,1015 – письмово, переглянути відео 

С.149-151, №1016,1017,1019-1021 – письмово, №1016,1024-1025 – усно.
Українська мова
Розвиток мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір.

Закріплення вивченого про часові форми дієслова.

Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
С. 151, впр.360 – виконати вказані завдання.


С.151-152, впр.361 – усно,  362-363 – письмово.

С. 152-154, впр.364-367 – опрацювати, переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw.
Літературне читання
Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик». Читання в особах.

Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
С. 151-153 – читати, переказувати.


С.153-156 – читати, охарактеризувати хлопчика.

Природознавство
Правила корисного харчування.
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.
С.152-156  – опрацювати, переглянути відео -https://www.youtube.com/watch?v=aHmlAN8AfDg,
https://www.youtube.com/watch?v=TaVZZrQtxJM.


Англійська мова

21.04
Тема: У нас незабаром  свято!I shall go to the party tomorrow.

Підручник с.115 впр 3. Слухай та повторяй за мовцем 

Впр. 4 усно тренуйся з своїми рідними

Дивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0

Співай пісню та повторяй https://www.youtube.com/watch?v=5zJMy69ttAE

WB виконувати вправи згідно уроку. С 57



24.04
Тема: Наші мрії. He will be a doctor. Професії.

Підручник с.116 впр1. Вивчити слова, переклад та транскрипцію знайти в кінці підручника у словнику.

https://www.youtube.com/watch?v=R1dh9ys9iKU слухати, повторювати.

Підручник с.116 впр. 2,3 письмово.


WB виконувати всі посильні вправи згідно теми уроку. С. 58


13.04 – 17.04
Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Математика
Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Творча робота над задачами.

Зміна частки при зміні діленого, дільника у кілька разів. Розв’язування задач.

Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.
С. 146-147, №962,965 – усно, 961,964,967,968 – письмово.


С.147-149,  №969-972, 978-980 – усно, №973,976,983-984 – письмово.

С.149-151, №986-988,992-995 – письмово, №991,997-998 – усно.
Українська мова
Дієслова-антоніми. Дієслова-синоніми. Редагування тексту.


Змінювання дієслів за часами.
С. 146-148, впр.347-352 – опрацювати, переглянути відео -
С.148-150, впр.353-355 – усно,  357-359 – письмово.
Літературне читання
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок).

Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено).
С. 143-145 – читати, відповідати на запитання.


С.146-149 – слідкувати за мовцем з відео -https://www.youtube.com/watch?v=wWuoH_m6bawстисло переказувати.
Природознавство
Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система.
З чого складається травна система?
С.147-151  –читати, відповідати на запитання, визначення запам’ятати; переглянути відео -


Англійська мова

14.04
Тема: Spring is here, Summer will come!

Підручник впр. 3 с.113 письм.
Фізкультхвилинка:https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw
Виконати тестуванняhttps://naurok.com.ua/test/seasons-and-months-201698.html

17.04
Тема: У нас неза­баром свято!I shall go to the party tomorrow.

I shall go.
I shall not go.
Shall I go?
You will go.
Will you go?
You will not go.
Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=6XyRIpP1Qkw
Підручник с.114,115 читати.
WB виконувати всі посильні вправи відповідно до теми.



06.04. – 10.04.
Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Матема-тика
Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задач. Розв’язування рівнянь.

Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків.

Ділення виду 64:16 шляхом випробовування. Розв’язування задач та рівнянь. Периметр прямокутника.
С. 141-142, №925-933 – опрацювати.


С.142-143,  №934-936 – усно, №937, 941, 942 – письмово.


С.143-145, №943-945,952,953 – усно, №950,951,954-956 – письмово.
Укр. мова
Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту. Розвиток мовлення.

Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту.
С. 142-143, впр.340-343 – опрацювати.


С.144-146, впр.344, 346 – письмово, впр.345 – усно.
Літерат. читання
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Яшка і Машка», «Омар».

Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено). Позакласне читання.

С. 139-141 – читати, переказувати.



С.141-142 – прочитати, знайти і прочитати продовження.


Природознавство
Як ми вміємо застосовувати свої знання про тварин?
Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх значення. Нервова система.
С.140-141  – відповідати на запитання; с. 144-146 – опрацювати, переглянути -https://www.youtube.com/watch?v=8fbfucLqLRw.



Англійська мова
07.04
Тема: Яка сьогодні погода? What is the weather like today?
Фізкультхвилинка:https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw
Cлова до фізкультхвилинки читати, повторяти, вчити:
Put your hands up in the air and shake your bodies round
Hand upon your toes and turn around,around.
Hands way up high,hands way down low.
Stamp with your feet and jump,jump,iump.
Переглянути відео, повторяти за мовцем https://www.youtube.com/watch?v=CHFlgePf9VU
WB c.55 виконувати всі посильні вправи.

10.04
Тема: Пори року. What is your favourite season?
Фізкультхвилинка:https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw
Переглянути відео та виписати пори року і місяці з перекладом, вчити.
Грати у гру ( поставити у правильній послідовності)




30.03. – 03.04.

Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Математика
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3, 72:3 і 50:2. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою.


Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків.

Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. Знаходження частини числа.
С. 137-138, №887-889,897-899 – усно, №890,891,893,904 – письмово; переглянути відео – https://www.youtube.com/watch?v=Q1BRGup2adA


С.139-140,  №908,909,912 – усно, №910,911,914 – письмово.




С.140-141, №916,917,921 – усно, №918,920,923,924 – письмово; https://www.youtube.com/watch?v=0lDu1o2HYfYпереглянути.

Укр. мова
Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник.

Дієслово як частина мови.


С. 139-140, впр.332, 334 – усно, впр.333 – письмово.


С.140-142, впр.336, 339 – усно, впр.337-338 – письмово; перегляд- https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA.

Літерат. читання
Творчість Григора Тютюника. Ми з природою єдині. Г. Тютюник «Бушля».

Творчість Всеволода Нестайка. Дружба – це найбільший скарб. В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)


С. 134-136 – прочитати, відповісти на запитання.

С.136-139 – прочитати, поділити на частини, придумати назви до частин.


Природознавство
Як охороняти зникаючі рослини і тварини? Червона книга України. Заповідники. Ботанічні сади.
С.130-136  – опрацювати.
https://www.youtube.com/watch?v=hLydM0-gSt8 – переглянути відео.

30.03 - 03.04

Англійська мова
31.03
Тема: Як ти провів вчорашній день? Wh-questions. Irregular verbs.
Неправильні дієслова с. 98, с. 101 повторити.
Фізкультхвилинка:https://www.youtube.com/watch?v=GukdT4gUlZs
WB p.52,виконати тестування https://naurok.com.ua/test/what-did-you-do-yesterday-86126.html
03.04
Тема: Як ми розважаємось. Підсумковий урок.
Неправильні дієслова с. 98, с. 101 повторити.
Перегляд відео та повторення за мовцем


Виконання вправ WB p.53.




12.03. – 20.03.

Предмет
Завдання на тиждень
Примітки/коментар від вчителя
Матема-тика
Множення різниці на число. Порівняння виразів. Розв’язування задач.

Множення і ділення в межах 1000, що зводиться до табличних випадків, виду  70х8, 420:6. Перетворення іменованих чисел.

Множення виду  320х3.Задачі, що пов’язані з одиничною нормою.

Закріплення вивчених випадків множення і ділення в межах 1000. Ділення суми на число.
С. 131-132, №843-845 – усно, №847,849,850 – письмово.


С.133,  №851-853 – усно, №854,856,859,860 – письмово.



С.134, №862,863 – усно, №864,865,869,870 - письмово.


С. 135-136 – опрацювати.

Укр. мова
Змінювання прикметників за родами. Усний переказ тексту. Розбір прикметника, як частини мови.

Родові закінчення прикметників.

Розвиток мовлення. Написання переказу за планом.

Змінювання прикметників за числами.
С. 132-133, впр.318, 320 – письмово, впр.319 – усно.
https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ  - переглянути відео
Опрацювати – впр.321-324.

С.136, впр.325 – виконати завдання.

С.137-138, впр.328,329 – усно, впр.330,331 – письмово.
Літерат. читання
Оповідання. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив».

Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий?», «І трапиться ж таке…».

Позакласне читання. Урок дружби. Оповідання В. О. Сухомлинського.

С. 129-131 – прочитати, відповісти на запитання.


С.132-133 – прочитати, визначити теми творів.


Прочитати два оповідання Василя Сухомлинського. Переглянути – https://www.youtube.com/watch?v=3XRL6U43yJY&list=PLI0_yP2jZEgv_ZW99J5bHaCo2_JJQn-2H&index=7,


Природознавство
Значення грибів у природі та житті людей. Бактерії. Значення бактерій.

Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини.


С.124-127 –опрацювати, https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync – переглянути відео.
С.128-129 – опрацювати, переглянути відео – https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk

Англійська мова   


13.03
Тема: Минулий час. Неправильні дієслова в минулому часі.
Виконання вправ з підручника: ex. 2,p 99читати, WB ex 1,3p.50
17.03, 20/03
Тема: Питальні речення в минулому часі.
Вичення лексичних одиниць з теми. Виконання вправ з зошита з друкованою основою:WB ex.2,3 p.51
https://www.youtube.com/watch?v=g-uW_KheiEc


                           30.03 – 03.04
                                  

Немає коментарів:

Дописати коментар