2
клас
Завдання для опрацювання та
виконання вдома
Вівторок 07.04
Коломийка
– жартівливі народні коротенькі пісні як супровід до танцю. Прослухайте
коломийку у виконанні "Маленькі
бойки"
Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
30.03 - 03.04
Англійська мова
31.03
П’ятниця 29 травня
Безпечні літні
канікули
Правила безпеки на літніх канікулах
Четвер 28 травня
Я
досліджую світ
Тема:
Досліджуємо день і ніч.
Перегляньте відеоурок
Читання
Тема:
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Мистецтво
Тема:
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Малюємо літо.
Підспівуємо
Дизайн
і технології
Тема:
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Середа 27 травня
Англійська
мова
Тема: Повторення вивченого лексичного і
граматичного матеріалу.
Оцінити, що вміємо та
що треба ще доопрацювати.
Підручник Впр 6 ,
с.111 (розкажи про уподобання свого друга)
Впр 8, с.111
(прочитай та дай відповіді)
Математика
Тема:
Складання і розв’язування задач.
Перегляньте відео Попрацюйте усно
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу.
Читання
Тема:
Читання художніх книг.
Фізкультура
Вівторок 26 травня
Англійська
мова
Тема:
Повторення вивченого лексичного і
граматичного матеріалу.
Оцінити, що вміємо та
що треба ще доопрацювати.
Підручник Впр 2 ,
с.110 (перемалюй схему, послухай ще
раз і заповни схему)
Впр 3 , с.110
(розкажи про свої малюнки)
Впр 4 , с.110
(відтвори табличку)
Математика
Тема:
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач.
Перегляньте відео. Попрацюйте усно.
Українська
мова
Тема:
Розвиток мовлення. Досліджую медіа.
Перегляньте відеоурок. Попрацюйте усно.
Читання
Тема:
Читання художньої літератури.
Інформатика
Тема:
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Понеділок 25 травня
Я досліджую світ
Тема:
Повторення вивченого матеріалу.
Математика
Тема:
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за
годинником.
Перегляньте відеоурок
№995, 998(письмово)
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу. Речення.
Перегляньте відео.
Складіть і запишіть 3 речення про літо.
Читання
Тема:
Читання художньої літератури.
Фізкультура
П’ятниця 22 травня
Англійська
мова
Тема: Діагностична
робота з говоріння.
Математика
Тема:
Повторення вивчених випадків множення і ділення.
Перегляньте
відео
Виконати письмово №993
Я
досліджую світ
Тема:
Діагностична робота
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу.
Впр.443 (списати текст і підкреслити букви, які
позначають голосні звуки).
Фізкультура
Четвер 21 травня
Інтегрований день «Моя вишиванка»
День вишиванки – народне
свято. Воно відзначається в третій четвер травня. В 2020 році День вишиванки
припадає на 21 травня.
Перегляньте
відео
Прочитайте
вірш Лесі Вознюк
СОРОЧКА-ОБЕРІГ
Вишивала мама синіми нитками, —
зацвіли волошки буйно між житами.
Узяла матуся червоненьку нитку, —
запалали маки у пшениці влітку.
Оберіг-сорочку вишила для сина.
Візерунком стали квіти України:
маки та волошки, мальви біля хати.
Долю для дитини вишивала мати.
Шила-вишивали хрестики зелені, —
зашуміло листя на вербі й калині.
Золотилось сонце у розлогій кроні.
Вишивала долю, наче по долоні.
Оберіг-сорочку вишила для сина.
Візерунком стали символи Вкраїни:
і верба, й калина, сонях біля хати.
Щастя для дитини вишивала мати.
Білими по білім вишивала ненька,
до ниток вплітала всю любов серденька.
Дрібно гаптувала росяні мережки,
щоб не заростали у дитинство стежки.
Оберіг-сорочку вишила для сина.
Візерунком стала рідна Україна.
Мамину турботу збереже сорочка,
захистять від лиха хрестиків рядочки.
Перегляньте
майстер–клас і спробуйте самі виготовити саморобку.
Для хлопчиків:
Для дівчаток:
Або ж можна створити ось таку україночку
Слухаємо
пісні про вишиванку і підспівуємо
Слова А.
Бінцаровська, музика С. Родько «Бабусина вишиванка»
Наталія Май - Мамина сорочка
Середа 20 травня 2020 р.
Англійська
мова
Тема: Діагностична робота з письма.
Математика
Тема:
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел.
№981-987
Перегляньте відеоурок
Виконати №987 (письмово)
Фізкультура/Руханка
ранкова
Українська
мова
Тема:
Діагностична робота. Диктант.
Відеоурок
Читання
Тема:
Підсумок за розділом «Незабаром літечко».
Дайте відповіді на запитання на с.108.
Намалюйте, як би ви хотіли провести літо.
Фізкультура/Руханка
денна
Англійська мова
Тема: Діагностична
робота з читання.
Українська мова
Тема: Повторення. Текст.
Типи текстів.
Перегляньте
відеоурок
Виконайте
впр.442
Математика
Тема: Діагностична
робота.
Читання
Тема: А.Костецький «Канікули»
Перегляньте відеоурок
с.108
(вивчити вірш напам’ять)
Інформатика
Тема: Складання
алгоритмів. Орнамент.
Понеділок 18 травня
Я
досліджую світ
Тема:
Червона книга України.
Перегляньте відео
Тварини Червоної книгиУкраїни (І част. відео
"Червона книга України")
Рослини Червоної книги України (ІІ частина відео"
Червона книга України")
Дізнайся, які рослини і тварини нашої місцевості
стають рідкісними.
Математика
Тема:
Узагальнення і систематизація знань учнів.
1. Обчисли
54:9=
6*7=
36:9+5=
100-6*4=
2. Купили
5 упаковок зошитів, по 9 штук у кожній, і 4 упаковки зошитів, по 8 штук у
кожній. Скільки всього зошитів купили?
3. Побудуй
прямокутник, ширина якого дорівнює 2см, а довжина – утричі більша. Обчисли
периметр цього прямокутника.
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу. Частини мови.
Перегляньте
відеоурок
Складіть сенкан «Ведмідь»
Читання
Тема:
Робота з дитячою книгою.
Прочитати 1-2 сторінки улюбленої книги.
Фізкультура/руханка
- запалюємо з МОНАТІКОМ
П’ятниця 15 травня
Тема: Природа і людина.
Перегляньте
відео
Спробуйте
намалювати, що корисного для природи ви можете зробити.
Математика
Тема: Закріплення
вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними
таблиці. Побудова прямокутника.
(№973-980)
Перегляньте
відеоурок
Усно:
№973-977
Письмово:
№978, 979, 980
Англійська мова
Тема: Повторення
та узагальнення вивченого матеріалу: лексичних одиниць, та граматичних
структур.
Дивитися ВІДЕОУРОК
Українська мова
Тема: Повторення
вивченого матеріалу. Частини мови.
Послухайте
казку про частини мови
А
також повторіть, як розрізняти частини мови
Виконайте
впр.441
Четвер 14 травня
Я
досліджую світ
Тема:
У природі все взаємопов’язане.
Перегляньте відеоурок
с.123-124(прочитати)
Послухайте екологічну казку " У світі все взаємоповязане"
Читання
Тема:
П.Сорока «Білка купила мобілку».
С.107
Перегляньте відео про героїню нашого твору
Складіть пам’ятку для білочки про правила безпечного користування гаджетами.
Мистецтво
Тема:
Розфарбування українських костюмів. Виготовлення українського віночка з
кольорового паперу.
Перегляньте
відео про український віночок
Спробуйте виготовити віночок самі. (зразок на с.131)
Майстер-клас "Віночок"
Вчимо пісню про віночок
Дизайн
і технології
Тема:
Відпочинок влітку. Аплікація з пластиліну «Бджілка на лузі»
Майстер-клас
"Бджілка на лузі"
Середа 13 травня
Математика
Тема:
Множення і ділення на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра
прямокутника. Розв’язування задач.
(№961-972)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням
Усно: № 961-968
Письмово: № 969, 971, 972.
Англійська
мова
Тема:
Тема:
Into Your Portfolio «In spring I put sandals on my doll. »
Виготовлення міні-
книжки з одягом своєї ляльки.
Підручник с.109
намалюй колекцію одягу для своєї ляльки чи сестри, та розкажи.
Слухай та повторюй
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу. Речення.
Пригадайте, що ви вже вивчили про речення,
передивившись відео
Вправа 440 (виконати завдання 2 письмово)
Читання
Тема:
І.Мацко «Мобік і дідусь» (продовження). Фантазуємо: «Що Мобік розповідав
дідусеві телефону?)
С.106-107
Вівторок 12 травня
Тема: Ділення числа 0.
Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення
периметра квадрата. Розв’язування задач.
(№952-960)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням
Усно: №952-958
Письмово: №959,960
Англійська мова
Тема: Діагностична робота з аудіювання.
Прослухай та запиши правильну
відповідь
Українська мова
Тема: Повторення
вивченого матеріалу. Слово. Значення слова.
Виконати
впр.439
Читання
Тема: І.Мацко «Мобік і
дідусь»
Перегляньте відео «Історія виникнення
мобільного зв'язку та як він працює»
Прочитайте казку на с.106-107,виконайте
завдання після тексту.
Інформатика
Тема: Алгоритм в твоєму житті.
П’ятниця 8 травня
Я
досліджую світ
Тема:
Безпечна поведінка на відпочинку.
С.121-122(підручник, прочитати)
Перегляньте відео «Літні розваги. Правила поведінки на
водоймах . Безпека влітку»
Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами.
Математика
Тема:
Ділення на 1 і ділення рівних частин. Обчислення значень буквених виразів.
Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
№ 943-951
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням.
Зверніть увагу на пояснення правил ділення на 1 і
ділення рівних частин (з 2хв 36с) та пояснення до задач (з 8хв 35с).
Запам’ятайте правила.
Усно: №943-948
Письмово: №949, 950, 951.
Англійська
мова
Тема:
Story Time.
Підручник с. 108
слухай та повторюй
WB
виконувати всі посильні вправи згідно теми уроку.
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу. Слово. Значення слова.
Перегляньте відео, перейшовши за посиланням.
Виконайте усно завдання «Скажи навпаки».
Виконати впр.439 (письмово завдання 1 і 2)
Я
досліджую світ
Тема:
Мрії про літо. Уявна подорож картою України.
(с.119-120)
Перегляньте відео «Моя країна Україна - безмежні
простори»
А в якому куточку України ви би хотіли побувати?
Спробуйте намалювати.
Читання
Тема:
В.Шкляр «Маленька мураха». Читання в особах.(с.104-105)
Перегляньте відео «Як живуть мурахи»
Мистецтво
Тема:
Створення розмальовки на шаблоні авто для здійснення подорожей.
Зразок на с.135 (підручник)
Розучуємо пісню А.Пронак «Ми щасливі діти»
Дизайн
і технології
Тема:
Виготовлення квітки маку до Дня Пам’яті
та Примирення.
Майстер-клас
Середа 6
травня
Математика
Тема:
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування
задач. Обчислення периметра прямокутника.
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням
Звернути увагу на пояснення нового матеріалу (з 4хв
20с)
Запам’ятати правила множення на 1 і 0.
Усно: №935-940
Письмово: №941, 942
Англійська
мова
Тема:
В яку погоду береш з собою парасольку?
Are
you wearing…? Yes, I am. / No, I am not.
Підручник с.107
слухай та повторюй
WB
виконувати всі посильні вправи згідно теми уроку.
Українська
мова
Тема:
Повторення вивченого матеріалу. Звуки і букви.
Перегляньте відео та пригадайте, що ми вже вивчили про
звуки
Вправа 438 ( 1 завдання усно, друге – письмово)
Зробити звуковий аналіз слова знання.
Читання
Тема:
К.Перелісна «Бджілка». Виразне читання. Приказки. Загадка. (с.104)
Дізнайтесь дуже цікаві факти про бджіл, перейдіть за
посиланням
Денна
руханка
Вівторок 5 травня
Математика
Тема:
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування
задач.
(№925-933)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням.
З 7.00 хв пояснення, як знайти невідоме ділене (№726).
Запам’ятайте правило.
Щоб
знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник.
Пояснення до задач див. з 12хв 48с.
Усно: №926-931
Письмово: №925(2 на вибір), 932, 933.
Англійська
мова
Тема:
Де його чоботи? Ear,
air, ere [eə] Shirt, skirt, coat, raincoat. Повторення прийменників
in, on, under
Підручник с. 106
слухай та повторюй
WB виконувати
всі посильні вправи згідно теми уроку.
Українська
мова
Тема:
Діагностична робота. Мовна
тема «Текст.Дослідження і складання
текстів» .
Катрусю, дай _______________ жовту фарбу.
а) дякую б) вибач в) будь ласка
Наш рідний край – Україна. Найбільша річка України – Дніпро. Вона впадає у Чорне море. На берегах Дніпра розкинувся Київ.
а) Рідний край б) Чорне море в) Київ
а) Там вони збирали квіти.
б) Діти ходили у ліс.
в) На галявині бачили їжачка.
г) Усі задоволені повернулися додому.
1) Галинка і ___________гралися в парку.
а) пташка б) вони в) діти г) Петрик
а) зачин, основна частина, кінцівка.
б) слова та речення
в) абзаци
1.Яке зі слів
ввічливості необхідно використати у цій ситуації?
Катрусю, дай _______________ жовту фарбу.
а) дякую б) вибач в) будь ласка
2.Прочитайте
текст. Виберіть заголовок
Наш рідний край – Україна. Найбільша річка України – Дніпро. Вона впадає у Чорне море. На берегах Дніпра розкинувся Київ.
а) Рідний край б) Чорне море в) Київ
3.Пронумеруйте
речення так, щоб утворився текст
а) Там вони збирали квіти.
б) Діти ходили у ліс.
в) На галявині бачили їжачка.
г) Усі задоволені повернулися додому.
4.Вставте слова
в речення, щоб текст звучав правильно
1) Галинка і ___________гралися в парку.
2)На
снігу ___________ побачили пташку.
3)_____________
принесли її у школу.
4)___________стала жити
в клітці.
а) пташка б) вони в) діти г) Петрик
5.Виберіть
правильну відповідь
Текст складається з:
Текст складається з:
а) зачин, основна частина, кінцівка.
б) слова та речення
в) абзаци
6.Складіть сенкан про домашнього улюбленця.
Читання
Тема:
М.Магера «Он як буває» (продовження). Добір іншого заголовка до тексту.(с.103)
С.103 (відповідати на запитання).
Інформатика
Тема:
Поняття алгоритму.
Понеділок 4 травня
Я
досліджую світ
Тема:
Літні державні свята.
С.118 (підручник)
28 червня –День Конституції
23 серпня – День Державного Прапора України
24 серпня – День Незалежності
Гімн дітей України - у виконанні учасників
"Little Blues" (Rock version)
Математика
Тема:
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування
задач. Робота з діаграмою.
(№916-924)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням
Зверніть увагу на пояснення задач (починаючи з 8хв
40с)
Усно: №916,
918-922
Письмово: №917 (записати у два стовпчики), 923, 924.
Українська
мова
Тема:
Робота з текстом.
Прочитайте. Поміркуйте, якими словами можна доповнити речення цього тексту.
Користуйтеся словами з довідки. Доберіть заголовок.
Читання
Тема:
М.Магера «Он як буває»
Опрацюйте завдання на с.102 перед текстом.
Подивіться, які чудові птахи, які є героями нашого оповідання.
Уважно прочитайте дуже повчальне оповідання на с.102-103
та виконайте завдання після тексту.
Я
досліджую світ
Тема:
Тварини влітку.
Перегляньте відео,
перейшовши за посиланням
с.114-115
(прочитати)
Читання
Тема:
Робота з дитячою книжкою.
Читаємо 1-2
сторінки улюбленої книги.
Мистецтво
Тема:
Розмалювання дерев’яної дощечки або шаблону петриківським розписом.
Перегляньте
майстер-клас.
Виконайте
аналогічну роботу на папері чи картоні.
А щоб веселіше
було працювати, підспівуємо:
Дизайн
і технології
Тема:
Фортеця (або вежа) із деталей конструктора «Лего»
За зразком на
с.115 ЯДС спробуйте скласти свою фортецю.
Середа 29 квітня
Математика
Тема:
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування
задач.
(№908-915)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням.
Зверніть увагу те, як правильно розв’язати задачу
двома способами (починаючи з 9 хв 15с).
Усно: №908-913
Письмово: №914, 915
Українська
мова
Тема:
Узагальнення знань учнів за темою «Текст. Дослідження і складання текстів»
Дайте відповідь на запитання впр.435
1. Добери
до тексту заголовок.
2.
Визнач
тип тексту :
А)текст –
розповідь;
Б) текст – опис;
В)текст –
міркування.
3.
Спиши основну частину тексту.
Восени школярі знайшли у кущах,
недалеко від річки,
пораненого журавля.
Діти принесли журавлика в село.
Довго вони лікували птаха. І журавлик видужав. Цілу зиму
діти годували і напували
його свіжою водою.
Навесні школярі випустили журавлика на волю.
4. Зроби
звуко-буквений аналіз слова школярі.
Англійська
мова
Тема:
Що вдягає Люк? Фонетика Ar [ɑ:] Лексичний
матеріал A cap, shorts
Назви
кольорів. Граматична структура What is he putting in her
suitcase?
Is / are
Підручник с.104
слухай та повторюй
Впр. 7 с. 104
письмово
WB
виконувати всі посильні вправи згідно теми уроку.
Читання
Тема:
Діагностична
робота. Робота з літературним твором.
Прочитай текст.
Мисливець і голуби
На краю села росло велике – велике дерево. Птахи будували на ньому
гнізда, а втомлені подорожні відпочивали в тіні його широкої крони. Одного разу
до дерева прийшов мисливець і побачив безліч птахів. Він розгорнув сіті й
поклав у них кілька зерен, але пильна ворона помітила пастку й попередила інших
птахів.
У цей час поруч із деревом пролітала зграя голубів. Птахи побачили зерна, опустилися, щоб трохи підживитись, і потрапили просто в пастку. Вони дуже злякались, але ватажок зграї не розгубився і придумав план звільнення: «Ми піднімемось у небо, полетимо разом з пасткою й залишимо птахолова ні з чим». Так кожний голуб узяв у дзьоб свій шматочок сітки, зграя приготувалась і стрімко злетіла вгору. Голуби полетіли, а мисливець залишився без здобичі.
«Тепер ми повинні полетіти до моєї подруги мишки. Вона допоможе нам позбутися сітки», – сказав ватажок. Так вони і зробили. Мишка прогризла дірки в пастці і звільнила всіх птахів.
Виконай завдання.
У цей час поруч із деревом пролітала зграя голубів. Птахи побачили зерна, опустилися, щоб трохи підживитись, і потрапили просто в пастку. Вони дуже злякались, але ватажок зграї не розгубився і придумав план звільнення: «Ми піднімемось у небо, полетимо разом з пасткою й залишимо птахолова ні з чим». Так кожний голуб узяв у дзьоб свій шматочок сітки, зграя приготувалась і стрімко злетіла вгору. Голуби полетіли, а мисливець залишився без здобичі.
«Тепер ми повинні полетіти до моєї подруги мишки. Вона допоможе нам позбутися сітки», – сказав ватажок. Так вони і зробили. Мишка прогризла дірки в пастці і звільнила всіх птахів.
Виконай завдання.
1. До якого
жанру відноситься даний твір?
А) вірш;
Б) казка;
В) оповідання.
2. Яка головна
думка твору?
А) Птахи
приносять користь.
Б) Сила у
згуртованості та єдності.
В) В
людині все має бути красивим.
1.
|
|
2
|
|
3.
|
|
4.
|
3. Встанови послідовність подій у
творі.
А) У цей час поруч із деревом пролітала зграя
голубів.
Б) Тепер ми повинні полетіти до моєї подруги
мишки.
В) На краю села росло велике – велике дерево.
Г) Голуби полетіли, а мисливець залишився без
здобичі.
4. Чи схвалюєш
ти вчинок мисливця? Чому? Напиши. (3 – 4 речення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Діагностичну
роботу виконуємо в зошиті з укр.мови і до п’ятниці надсилаємо фото на Вайбер в особисті повідомлення.
Вівторок 28 квітня
Математика
Тема:
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата.
Розв’язування задач.
(№898-907)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням
Усно: № 898, 900 – 904.
Письмово: № 899, 906, 907.
Українська
мова
Тема:
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Розумна тварина»
Впр.436 (усно)
Відгадайте загадку.
Пропишіть каліграфічно рядочок слова дельфін.
Перегляньте відеоролик про дельфінів
Впр.437 (усно)
Прочитайте текст. Дайте відповіді на запитання (завдання
2)
Складіть і запишіть сенкан про дельфіна.
Англійська
мова
A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers,
sandals, jeans, suitcase.
Граматична
структура
Her / His. What is she putting in her
suitcase?
Підручник с. 103 слухати та повторяти, впр. 7 письмово
WB
виконувати всі посильні вправи згідно теми уроку.
Читання
Тема:
«Подружилися» (за В. Васильчуком). Прислів’я.
(с.101)
Прочитайте на с.101 слова
"навиворіт".
Чи доводилося вам бачити
дивну дружбу між дуже різними тваринами? Ось погляньте, як тварини можуть дружити
Сьогодні ви дізнаєтесь ще про двох незвичайних друзів ,прочитавши
оповідання "Подружилися".
Перекажіть прочитане батькам або мені.
Інформатика
Тема:
Поняття команди та виконавця.
С.106-107
Я
досліджую світ
Тема:
Рослини влітку.
С.112-223 (підручник)
Перегляньте відео, перейшовши за посиланням
Відгадайте, де росте дана рослина
Математика
Тема:
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.
(№890-897)
Пригадайте, як називаються числа при діленні.
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням.
Усно: №891-895
Письмово: №890 (два на вибір), 896, 897
Українська
мова
Тема:
Робота з деформованим текстом. Добір заголовка. Складання тексту за поданим
початком.
(впр.
432-435)
Впр.432
Пропишіть рядочок словосполучення на добраніч.
Зверніть увагу на правильність написання.
Впр.433 ( завдання 1,2 – усно, завдання 3 – письмово)
Впр.434, 435(усно)
Читання
Тема:
Загадка. В.Сенцовський «Після дощу».
Готуючись до читання
нового тексту,виконайте,будь ласка,завдання на с.100. Прочитайте про пригоду нашого героя,перекажіть
батькам і дайте відповіді на запитання(с.100).
П’ятниця 25 квітня
Математика
Тема:
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення
рівностей. Розв’язування задач.
(№881-889)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням
Зверніть увагу на пояснення розв’язання задач (з 4.00
хвилини).
Усно: №881, 883-886
Письмово: №882, 888, 889.
Англійська мова
Тема: Влітку маємо канікули. Ght [t]
Night,
bright, eight, eighteen, right, light.
What
season do you like?
Підручник с.102
слухай та повторяй https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/
Працюй з
відеододатком https://drive.google.com/file/d/1JSToJ0sWR55RrBU0kf86qKZ5Igq_Pi-j/view?usp=sharing
WB
виконувати вправи згідно теми уроку.
Тема:
Ознаки літа в неживій природі.
С.110 – 111
(підручник)
Перегляньте відео,
перейшовши за посиланням.
Українська
мова
Тема:
Удосконалення тексту.
(впр. 430-431)
Вправа 430 (усно)
Вправа 431 (письмово)
Я
досліджую світ
С.104-105
Мистецтво
Тема:
Створення орнаменту для вишивки.
Перегляньте майстер-клас
"Орнамент для вишиванки
(с.123 підручник)
А щоб веселіше було працювати, підспівуємо:
Бабусина вишиванка
Слова А.
Бінцаровська, музика С. Родько
Вечорами довгими не спала,
А бувало, навіть до зорі.
Трепетно бабуся вишивала
Хрестики на білім полотні.
Зацвіли фіалочки барвисті
І троянди ніжні пелюстки,
Щоб онучці вроду чисту-чисту
Принесли бабусині рядки.
Приспів:
Бабусина вишиванка – дарунок на все життя,
Щоб квітли мої світанки мережкою вишиття.
Нехай кольори веснянки мене бережуть від бід,
Бабусина вишиванка, мов долі моєї цвіт .
Ця сорочка, наче берегиня,
Моїх перших мрій і сподівань.
Я пишаюсь нею у родині,
Радо одягаю без вагань.
Хай твої, бабусю, щедрі руки
Бог благословляє кожен день,
Шоб росли щасливими онуки
І співали сонячних пісень.
Приспів.
Дизайн
і технології
Тема:
Пришивання
ґудзиків.
Шити-завдання
нелегке і небезпечне,тому залучіть до роботи батьків.
На с.105 підручника є інструкція, уважно прочитайте і
послідовно виконайте роботу.
Пам"ятайте про правила безпеки!
Майстер-клас "Пришивання
ґудзиків"
Читання
Тема:
Землі окраса. «Як з’явилися квіти та веселка». (легенда
с. 98-99)
Читати і відповідати на запитання.
Математика
Тема:
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.
Обчислення периметра прямокутника.
(№
871-880)
Перегляньте відеоурок, перейшовши за посиланням.
Особливу увагу звернути на пояснення до задач (починаючи з 8хв 46с)
Усно: №871, 873, 875-878
Письмово: №872, 879, 880.
Англійська мова
Тема: Spring is green.
Українська
мова
Тема:
Удосконалення тексту. Мовне дослідження.
Впр. 427(усно). Розгадай ребус. Пропиши рядочок слова четвер. Склади і запиши речення з цим
словом.
Впр. 428. Досліди, як можна удосконалити текст.
Впр. 429 (письмово)
Читання
Тема:
Мирилки. «Народні мирилки». В.Гринько «Мирилки». Я.Яковенко «Козацька мирилка».
Прислів’я. (с.97)
Читати, вивчити 1 мирилку напам’ять.
Вівторок 21 квітня
Англійська мова
21.04
Тема: Spring is green.
Підручник с.101 впр 1
послухай,повторяй та прочитай https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/
Впр. 5 намалювати
свою улюблену пору року (в тоненькому зошиті), і розповісти про це.
WB виконувати
вправи згідно теми уроку.
Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk
Математика
Тема:
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.
Українська
мова
Тема:
Доповнення тексту, уникаючи повторів.
ДОБЕРИ ПОТРІБНІ
СЛОВА
Прочитай
текст. Які слова повторюються в ньому? Заміни їх іншими словами. Запиши
виправлений текст.
Зайчик зупинився на галявині.
Зайчик злякано прислухався до шелесту дерев. Лячно зайчикові самому в лісі.
Скласти сенкан про ромашку.
Читання
Тема:
Гаївки.
Повторити гаївки, які ви вивчали. Вивчити нові гаївки.
Перегляньте відео «Великодні гаївки»
Інформатика
Тема:
повторення вивченого матеріалу.
П’ятниця 17 квітня
Математика
Тема:
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами.
Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач.
(№861-870)
Перегляньте відео урок, перейшовши за посиланням
Усно: №861- 866
Письмово: №868, 869, 870
Тема: Seasons and Clothes. Введення нових лексичних
одиниць: spring, summer, autumn, winter.
Cлухати, повторювати
WB
виконувати вправи згідно теми.
Українська
мова
Тема:
Складання сенканів.
Скласти сенкан про курчатко.
Я
досліджую світ
Тема:
Взаємозв’язки України з іншими країнами.
С.103 підручника(опрацювати)
Я
досліджую світ
Тема:
Україна в світі. Різноманітність людей у світі. Країни світу.
Переляньте відео
Опрацюйте матеріал підручника с.100-102
Читання
Тема:
Г.Чубай «Лісова лічилка». М.Людкевич «Лічилка». Л.Вознюк «Лічилка-безконечка»
(с.94-95)
Мистецтво
Тема:
Писанка на картонному шаблоні у техніці гратографії.
Майстер-клас "Писанка у техніці
гратографія"
Виконуємо роботу і підспівуємо:
"Розмалюю писанку" плюс. Слова Д.
Чередніченко музика В. Кравчука
Дизайн
і технології
Тема:
«Великоднє яйце»
Писанки в техніці декупаж. Майстер-клас
Середа 15 квітня
Математика
Тема:
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і
порівняння задач.
Перегляньте відео урок, перейшовши за посиланням
Усно: №853-858
Письмово: №859, 860
Англійська
мова
Тема: «Мої уподобання в їжі» Повторення вивченого
лексичного і граматичного матеріалу.
Виконання
діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі».
Виконати тестування
за посиланням https://naurok.com.ua/test/unit-7-do-you-like-carrots-do-or-does-vzhivannya-diesliv-3-osobi-odnini-195159.html
WB
виконувати всі посильні вправи згідно теми.
Українська
мова
Тема:
Робота з текстом. Редагування тексту.
Перемісти речення так, щоб вийшов зв'язний
текст.
Добери заголовок та запиши утворений текст.
✓Мурашка сіла на гілку і
врятувалася.
✓Захотіла напитися.
✓Хвиля заплеснула її і мало не втопила.
✓Голубка несла гілку, вона побачила — мурашка тоне — і кинула їй гілку.
✓Мурашка спустилася до
струмка.
Читання
Тема:
Марина
Павленко « Півтора бажання» (с.114-119
хрестоматія)
Вівторок 14 квітня
Українська
мова
Тема: Робота з текстом. Редагування тексту.
Перемісти речення так, щоб вийшов
зв'язний текст.
Добери заголовок та запиши утворений текст.
Розсердилася лисиця на глечик. Вирішила його утопити в річці.
Були
собі дід та баба. Пішли вони в поле жати та й взяли глечик молока. Баба
поставила глечик під кущем.
Побігла вона до річки. Встромила голову в
воду. Наповнився глечик і потягнув за собою лисицю у воду.
Підбігла
лисичка до глечика. Випила з нього молоко, а голови не витягне.
Це опис
чи розповідь? Доведи.
Математика
Тема:
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр
квадрата. Розв’язування задач. (№844-852)
Перегляньте відео урок, перейшовши за посиланням
Виконайте завдання:
Усно: № 844, 847, 848, 849,850.
Письмово: № 845, 846, 852.
Англійська
мова
Тема: Story Time.
WB
відповідно до теми уроку, виконувати всі посильні вправи.
Читання
Тема:
Лічилки. «Народні лічилки». Дослідження: «Як побудовані лічилки»
Вивчити
1 лічилку за вибором напам’ять (с.94)
Інформатика
Тема:
Моделювання як спосіб пізнання.
Понеділок. 13 квітня
Я
досліджую світ
Тема:
Які бувають громадські місця. Я в бібліотеці. Я в театрі. (с.94
– 95)
Опрацюйте матеріал підручника.
Перегляньте відео про правила поведінки в громадських
місцях, перейшовши за посиланням.
Математика
Тема:
Обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування
задач. (№835-843)
Перегляньте відео урок, перейшовши за посиланням.
Виконуємо завдання :
Усно: 835, 839, 840, 841
Письмово: 836, 837, 838, 841.
Тема:
Будова
тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту, абзацом. (впр. 423 – 426)
Вправа 423
Пропишіть рядочок слова помилка. Зверніть увагу
на наголос. Це слово можна вимовляти з наголосом як на першому складі, так і на другому.
Прослухайте віде оурок. Спробуйте запам’ятати, з яких
частин складається текст.
Вправа 424 -425 (усно)
Вправа 426 (письмово)
Читання
Тема: До зірок! Про першу повітряну кулю (за
В.Гончаренком). Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання» (с.92-93)
Прочитайте текст, дайте відповіді на запитання після тексту.
Перегляньте відео «Фестиваль повітроплавання». (Кам’янець-Подільський).
А як це відбувається в Тернополі? Цікаво? Тоді перегляньте
відео
Фізкультура
Зробіть веселу зарядку. А допоможе вам у цьому відео.
ЯДС
Тема: Славетні українці.
(с. 90-91)
Перегляньте
відеоролик про українців, які прославили світ.
Видатні Українці сучасності!
Математика
Тема: Складання за схемою
добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення
периметра прямокутника. (№826-834)
Виконайте
№826(усно)
№827
(складіть за схемою і запишіть таблицю множення числа 7)
Повторіть
таблицю множення 7, дивлячись відео
№828-830,832(усно)Перегляньте
пояснення, перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pHiROYsW0WU&t=302s (дивитись
з 2хв50с)
Виконайте
№831, 833(письмово)
Українська мова
Тема: Типи текстів. Текст-опис. (впр.
420-422)
Перегляньте відео за посиланням
Хто головний герой мультфільму?
Пропишіть рядочок слова динозавр (зверніть увагу на написання ненаголошеного и)
Впр. 420 (усно). Дослідіть, з якою метою написаний
текст.
Перегляньте відеоролик про те, як скласти текст-опис.
Впр. 421 (усно)
Це текст-опис чи розповідь?
Перегляньте відеоролик про папугу.
Дайте відповідь (усно) на друге та третє запитання до
вправи.
Виконайте вправу 422 письмово.
Англійська
мова
Тема: Уподобання
друзів. Граматичні структури Does
she/he like…?
She
likes…
WB виконувати вправи,
відповідно до теми уроку.
Четвер. 09.04
ЯДС
Тема: Мої
громадянські права та обов’язки як члена суспільства. (с.88-89)
Перегляньте відеоролик «Права та обов’язки»,
перейшовши за посиланням
Опрацюйте матеріал підручника.
Корисні підказки
Читання
Тема:
«Історія
першого пилососа». Загадка. (с.91-92)
Прочитати текст підручника. Переглянути відео,
перейшовши за посиланням.
Створити плакат на тему «Мої друзі – чистота і
охайність»(можна малюнок)
Дизайн
і технології
Тема: Робота з пластиліном. Виготовлення вербової гілочки.
Послідовність виконання можна
подивитися, перейшовши за посиланням.
( Гілочку малюємо
самостійно або вирізаємо з кольорового паперу. Бруньки виготовляємо з вати і
пластиліну)
Мистецтво
Тема: Створення композиції у техніці петриківського
розпису з калиною – одним із символів України.(с.118-119 підручника).
Переглядаємо майстер-клас
зі створення композиції у техніці петриківського розпису з калиною — одним із
символів України, перейшовши за посиланням.
Слухаємо і вивчаємо пісню Наталі Май «Червона калина»
Середа. 08.04
Математика
Тема:
Коло
і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу
і числа. Розв’язування задач. (№817-825)
Повторюємо таблицю множення числа 6.
https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc
Повторюємо таблицю множення числа 6.
https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc
Переглядаємо відео урок, перейшовши за посиланням. Усно
виконуємо завдання.
№824, 825 виконуємо письмово.
Українська
мова
Тема:
Складання
сенкана.
Пригадаємо план складання сенкана.
1. Один
іменник (хто? або що?).
2. Два
прикметники (який?).
3. Три
дієслова (що зробив?).
4. Речення
з чотирьох слів.
5. Слово,
близьке за значенням до іменника.
Завдання: скласти сенкан про ластівку.
Англійська
мова
Тема:
Макс і Тім - друзі. Читання текстів та робота над змістом
прочитаного. Тренувальні вправи.
Фонетичний матеріал: -ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:] -er
[ɜ:], Wh- [w]
WB
відповідно до теми уроку,виконувати вправи.
Читання
Тема:
«З
історії світлофора». (с.90-91)
Перегляньте відео «З чого створюють світлофори» , перейшовши за посиланням
Прочитайте текст.
Вівторок 07.04
Математика
Тема:
Складання
за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень
буквених виразів. Складання і розв’язування задач. (№808-816)
Працюємо за відео уроком, перейшовши за посиланням
Усно: 808, 809, 810, 813
Письмово: 812, 815, 816
Українська
мова
Тема: Текст-розповідь.
Вправа 413 (списати друге, п’яте і дев’яте речення;
записати виділені слова в алфавітному порядку)
Англійська
мова
Тема: Мені подобаються банани.
For breakfast, for
lunch, for dinner
Breakfast, lunch , dinner
Впр.4 с.91
намалювати, що ти їсиш протягом дня, вміти розповідати,зробити відео.
WB
відповідно до теми уроку, виконувати всі посильні вправи.
Читання
Тема:
І.Мацко
«Загублена писанка» (продовження). Переказування казки за малюнковим планом.
Інформатика
Тема:
Моделювання як спосіб пізнання (с.98-99)
Понеділок. 06.04
Я
досліджую світ
Тема:
Моя
країна – Україна. Україна – європейська держава. Символи України. (с.86-87)
Опрацювати текст підручника.
Перегляньте відео про символи України
Математика
Тема:
Розв’язування вправ і
задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за
годинником. (№800-807)
Повторіть вивчені таблиці множення, перейшовши за
посиланням
Виконуємо №800-804(усно)
№805 -806 (письмово)
Українська
мова
Тема:
Типи
текстів. Текст-розповідь. Мовне дослідження. (впр.408 – 412)
Вправа 408-409 (прописати каліграфічно 1 рядок слова середа, списати 1 прислів’я з цим
словом. Усно дати відповідь на запитання вправи 409)
Вправа 410 (усно)
Вправа 412 (1 і 2 завдання усно, 3 і 4 – письмово)
Пригадайте, як скласти звукову модель слова.
Читання
Тема: Великодня пригода. І.Мацко «Загублена писанка»
(с.87-89)
Послухайте
казку, перейшовши за посиланням.
Прочитайте казку з підручника.
Фізкультура
Зробіть веселу зарядку. Для цього, перейшовши за
посиланням, перегляньте відео.
П’ятниця.
03.04
ЯДС
Тема:
Підсумок
за темою «Природа навесні»
Відповідати на запитання с.84
Математика
Тема:
Складання
за схемою добутків з першим множником 6.
Розв’язування задач. Творча робота над задачею. (№791 – 799)
Перегляньте відео урок за посиланням
Виконуємо усно : №791, 792, 795, 796.
Письмово: № 793, 794, 797.
Українська
мова
Тема:
Відповідність
заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів.
(с.114 впр. 405-407)
Вправа 405 (письмово завдання 1, усно – 2 і3)
Вправа 406(усно)
Перегляньте відео за посиланням.
Прочитайте текст про захід сонця. Доберіть заголовок.
Четвер.
02.04
ЯДС
Тема:
Поведінка на природі навесні. (с.80-81)
Перегляньте відео за посиланням.
Опрацюйте с.80-81 підручника.
Перегляньте мультфільм.
Читання
Тема:
Робота з дитячою книжкою. Читання улюблених книг.
Міжнаро́дний день
дитя́чої кни́ги — свято, встановлене з ініціативи та за ухвалою Міжнародної
ради дитячої книги. Відзначається щороку (починаючи з 1967) 2 квітня — в день
народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена.
Послухайте веселу пісню про книгу.
Фізкультхвилинка: "А ми
любимо читати"
Дизайн
і технології
Тема: Аплікація
«Великодне яйце».
Виготовити аплікацію в техніці мозаїка. (Зразок див.
с.81 підручника ЯДС)
Перегляньте відео про те, як можна прикрасити справжнє
яйце в техніці мозаїка.
Мистецтво
Тема: Виготовлення ляльки-мотанки за зразком.
(с.114-115 підручник)
Коломийка
– жартівливі народні коротенькі пісні як супровід до танцю. Прослухайте
коломийку у виконанні "Маленькі
бойки"
Виконання: Слова Н.Свойкіної, музика Н.Антоник «Іграшки»
Математика
Тема:
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування
задач. (№783-790)
Переглядаємо
відео урок, починаючи з третьої хвилини.
Виконуємо завдання:
Усно: 783, 786, 788, 789, 790.
Письмово: 784, 787, 785 (зверніть увагу на те, як правильно
оформити дане завдання:
Якщо
с=63, то с+29=63+29=92 ).
Читання
Тема:
Звичаї нашого народу. Гаївка «Наша весна». Перегляд відео «Великодні гаївки»(с.86)
Перегляньте відео «Великодні гаївки»
Послухайте казку Ірини Мацко «Загублена писанка». Коли
відбуваються описані події? Хто головний герой казки?
Українська
мова
Тема:
Робота з текстом. Редагування тексту.
Перемісти речення так, щоб вийшов зв'язний текст.
Добери заголовок та запиши утворений текст.
_____________________
҉ Біля дороги вона
побачила ромашку.
҉
Вранці другокласниця Оля йшла до школи.
҉ Та
раптом помітила на пелюстці краплинку роси.
҉
Дівчинка задивилась на краплинку.
҉ Оля
вже простягнула руку, щоб зірвати квітку.
Вівторок. 31.03
Українська мова
Тема: Текст. Спостереження за основними ознаками тексту. Мовне дослідження. Редагування тексту. (вправи 399-403)
Переглянути відеоурок за посиланням.
Вправа 399-401, 403(усно)
Вправа 402 (письмово)
Читання
Тема: А.М’ястківський «Вірші Тараса Шевченка» (с.85)
Математика
Тема: Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач. (с.127-128)
Перегляньте відео урок за посиланням
Усно: №775, 776, 779.
Письмово: №777, 778, 780, 781.
Інформатика
Тема: Інформаційна модель. (с..92-93, підручник ЯДС)
Понеділок. 30.03
ЯДС Тема: Весняні свята (с.79-80)
Послухайте веснянку.
Відео про писанку.
8 травня – День пам’яті та примирення
Свято матері
Математика
Тема: Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником
(№767 – 774)
Відео урок
Українська мова
Тема: Узагальнення знань за темою «Речення»
Виконати завдання
Виконати завдання
1. Речення виражає
а) закінчену думку;
б) незакінчену думку;
в) не виражає думки.
2. Перше слово у реченні пишемо
а) з маленької букви;
б) з великої букви;
в) можна писати і з великої і з маленької букви.
3. Речення, у якому про щось розповідається або повідомляється, називається
а) питальним;
б) розповідним;
в) спонукальним.
4. У кінці питального речення ставиться
а) знак оклику;
б) знак питання;
в) крапка.
5. Спонукальним називається речення в якому
а) про щось розповідається;
б) про щось запитується;
в) є спонукання.
6. Поділи речення на слова і запиши їх.
Нанебізасяялияснізорі.
7. Із поданих слів утвори і запиши речення.
повішали, Діти, дереві, годівничку, на.
8. Прочитай речення. Постав розділові знаки в кінці кожного і запиши.
Який фільм тобі сподобався найбільше
Як тут гарно
Діти намалювали листівки
Читання
Тема: Т.Шевченко «Сонце гріє, вітер віє…», «Зоре моя вечірняя…», «Сонце заходить…»
(с.84-85) Вивчити один з віршів напам’ять.
https://www.youtube.com/watch?v=y6tqinaA2fc
https://www.youtube.com/watch?v=YgRHpLHOvrw
https://www.youtube.com/watch?v=y6tqinaA2fc
https://www.youtube.com/watch?v=YgRHpLHOvrw
Фізкультура
30.03 - 03.04
Англійська мова
31.03
Тема: Фрукти.Використання артикля A/AN.Вивчення нових ЛО:аpple,banana,pear,cherry,orange.
Перегляд відео та повторення ЛО за мовцем.
WB і прописи відповідно до теми уроку,ex 1-5 p. 88
01.04
Тема: Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів.
Ch [ʧ]
Введення нових ЛО:Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich
I like hot chocolate but I don’t like milk.
WB і прописи відповідно до теми уроку p. 89
03.04
Тема: Овочі. У магазині. Введення нових ЛО: Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato.
Перегляд відео та повторення ЛО за мовцем
WB і прописи відповідно до теми уроку,p.90.
1 тиждень навчання (12.03-20.03)
предмет
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від вчителя
|
Математика
|
13.03 - Закріплення вивчених таблиць множення і
ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел.
17.03
- Складання за схемою добутків з
першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником.
https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c&list=PLurpn2dc_PrEwNU2IYIg0hejXiM2cw26I&index=36&t=0s 18.03 - Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. https://www.youtube.com/watch?v=RYtuxthb9Qs 20.03 - Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
13.03 С. 120-121 №№730-734(усно), №735-737(письмово).
17.03 С.121-122 №738-745(усно), №746,747(письмово) 18.03 С.122-123 №748754(усно), №755-757(письмово) 20.03 №758-760,762,763(усно), №761, 764,765(письмово) |
Укр.мова
|
13.03 – Види розповідних речень за метою
висловлювання. Мовне дослідження. Інтонаційне читання речень.
16.03
– Питальні речення. Розділові знаки наприкінці питальних речень. Мовне
дослідження.
17.03 - Складання та
знаходження в художніх текстах питальних речень.
18.03 – Спонукальні
речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Мовне дослідження.
http://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-21/
20.03
– Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Метро».
|
13.03 С.107 вправи 382-384(усно).
Переглядаємо відео (просканувати QR-код) і проводимо мовне дослідження(впр.383). Вправа 385(письмово)
16.03 С.108 вправи 386-388(усно), вправа 389(письмово завдання 1 і 2). 17.03 Знайти в улюбленій казці чи оповіданні три питальних речення і записати в зошит). 18.03 С.109-110 вправи 390-392(усно). Вправа 393(завдання 1,2), 394(письмово).
20.03 С.110-111 вправи 395-397(усно).
Вправа 398 (письмово)
|
Читання
|
12.03 - Робота з
дитячою книжкою.
16.03
- Навесні все оживає. Л.Костенко
«Вночі за вовчими ягодами».
17.03
- В.Сухомлинський «Жайворонок
сонечку допомагає» (продовження). Прислів’я.
18.03 – Хоч мале, та добре діло. «Добре діло»(за Є.Шморгуном).
Складання плану твору.
https://newsvideo.su/video/7097036
19.03 Ти в нашій пам’яті, Тарасе. А.Григорук
«Дорогі Шевченківські місця». Дослідження: «Пам’ятники Кобзареві».
|
12.03 В.Сухомлинський збірка «Вогнегривий
коник»с.163-166
16.03 С.80-81(прочитати)
17.03 С.81(відповідати на запитання). Переглянути презентацію.
18.03 С.82(виразно читати, відповідати на
запитання)
19.03 С.84-85(читати). Переглянути презентацію. |
Я дослід- жую світ
|
12.03 - Підсумковий
урок «У світі рукотворних тіл.
13.03 - Весна. Весняні явища. Ознаки весни. Весняні місяці.
https://www.youtube.com/watch?v=rbquut3Wc7M https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY 20.03 - Праця людей навесні. |
12.03 С.68(відповідати на запитання)
13.03 С.70-71(підручник).Спостерігати за
ознаками весни в природі.
16.03 С.71-73(підручник). Посадити в стаканчик насіння квасолі,пшениці, гороху. Поливати. Спостерігати за проростанням насіння. 19.03 С.74-75(підручник). Спостерігати, які птахи повернулися з теплих країв, чи є комахи. 20.03 С.78(підручник), опрацювати інформацію з інших джерел. |
Англійсь-ка мова
|
13.03
Тема:Do you
like carrots? Чи ти любиш
моркву?
Вивчення ЛО
теми, кн.( с. 86, впр 5,6)
17.03
Тема: Фрукти
18.03
Тема: Дитяче
меню. кн. ( с.89, впр 3,4)
20.03
Тема: Купую
овочі в магазині.
Граматична
структура Can I have…? Впр.1,2, 3 с.90
Вивчити ЛО:
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,
potato
|
|
Мистец-тво
|
12.03 – Портрет.
19.03 –Весняні пригоди. |
С.100-103.
Створення автопортрета. Техніка
виконання олівці).
С.104-107
Виготовлення весняної галявинки з
кольорового паперу.
|
Інформа-тика
|
17.03 – Поняття
моделі.
|
С.82-83(підручник)
|
Дизайн і техноло-гії
|
12.03 –
Найважливіші винаходи людства.
19.03 – Весняні явища в природі. |
С.65(підручник)
Виготовлення ажурної витинанки за
поданим зразком.
С.75(підручник)
Виготовлення пташки в техніці оригамі
за поданим зразком.
|
Фізкультура
|
13.03
16.03
18.03
20.03
|
Виконуємо комплекс вправ ранкової
гімнастики. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної
постави.
|
ДОДАТКИ
1. Таблиця множення на пальцях
Немає коментарів:
Дописати коментар